Resultaten enquête

Omdat we als stichting voor kwaliteit staan hebben we een enquête gehouden onder de gasten. Op het enquête formulier hebben we 3 vragen gesteld. Met het resultaat gaan wij aan de slag om de kwaliteit van onze evenementen verder te verhogen. De resultaten van deze enquête volgt hieronder.

  1. “Hoe tevreden bent u met de busreis en de service (ontbijt)”
    • zeer tevreden: 22 personen
    • tevreden: 11 personen
    • ontevreden: niemand
    • zeer ontevreden: niemand
  2. “Zou u weer deelnemen aan een evenement van de stichting en ons bij familie, vrienden en/of kennissen aanbevelen?”
    • Ja: 33 personen
    • Nee: niemand
  3. Welk rapportcijfer zou u ons geven
    • 6; 1 persoon
    • 7; 4 personen
    • 8; 10 personen
    • 9; 13 personen
    • 10: 5 personen (!!)

We hebben dus een gemiddeld rapportcijfer van 8,5 gekregen!! Een cijfer om zeer trots op te zijn!!

We kunnen dus met recht spreken van een zeer geslaagde dag.

Quotes

Hieronder volgen nog een aantal opmerkingen ingevuld op het enquête formulier:

  • “Het was gezellig!!”
  • “Het was gezellig!!!”
  • “Het was super gezellig”
  • “Het was erg gezellig. Leuke mensen van de organisatie. Leuke mensen in de bus. Gezellig!”
  • “Goed verzorgd ontbijt. Vertrektijden=>heel stipt en positief. Gezellige groep”
  • “Heel goed georganiseerd & ook het ontbijt was meer dan voldoende”
  • Quote 1
  • Quote 2

 

Goede adviezen waren er ook:

  • “Meer versnaperingen voor in de bus, vooral op de terugreis.”
  • Quote 3
  • “In de bus moet er meer beenruimte zijn, vooral voor diegene die lange benen hebben.”
  • “Vegatarisch beleg voor de vegetariër.”

En wensen voor de moderne mens:

  • “Graag een moderne bus met WiFi”